Gergely Tibor - Csontkovács

Gergely Tibor – csontkovács

“Kifinomult, fájdalommentes technikával gyógyítom az Ön fájdalmát. Vidáman, és futva megy haza!”

Sok éves tapasztalattal rendelkezem. Minden esetben szemrevételezés és a diagnózis kiértékelése (amennyiben már volt orvosnál) az első lépés. Szem előtt kell tartanunk, hogy az esetek 90%-ban a gerincből kilépő idegek lehetnek nyomás alatt, vagy akár egy izom is okozhat lesugárzó fájdalmat (agresszív izom csomó) valamely testrészben. Ezek együttesen is okozhatnak derék-, illetve nyakfájdalmat,  karzsibbadást, ízületi panaszokat, fejfájást, és a gerinc mentén jelentkező fájdalmat. Előfordulhat haspuffadás és emésztési zavar is. Minden embernél máshol keresendő az ok. Miután megtaláltam az okot, a feszes testrész oldásával visszaállítom a test statikáját. Majd az izomcsomók szétnyomása által az idegrendszer meg kezdi az öngyógyítást. Csak ezután teszem helyre a csigolyákat. A kezelés célja a testben keletkezett izomcsomók oldása, és a statikai eltérések helyrebillentése. Gyakori ok, vagy okozat, a lábhossz különbség is. A koponya alap (atlas-axis) vagy az állkapocs ízület is kerülhet blokk alá, és lehet előidézője a fájdalmaknak. A kezelés megkezdéséig fontos, hogy mozogjon,  abba az irányba, amerre egyáltalán nem fájdalmas. Mert az inaktivitás a legnagyobb ellenségünk.

Hétvégi sürgősségi kezelést is vállalok.

Keressen bizalommal bármely elérhetőségemen:

Bejelentkezés: +36/70-536-36-01

E-mail: izomgyogyasz@gmail.com